Στις 2 Απριλίου 2026 γιορτάσαμε στη Βιβλιοθήκη μας, την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου μαζί με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Βυτίνας και τις δασκάλες τους. Οι μικροί μας φίλοι ξεναγήθηκαν στους χώρους της βιβλιοθήκης, δανείστηκαν βιβλία και υποσχεθήκαμε ότι η συνάντησή μας θα ανανεωθεί. Ήταν μια επιτυχημένη συνάντηση/ δραστηριότητα και τα παιδιά έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Αξιολογήστε το Άρθρο